Carros födelsedag!

Dagen började mycket bra. Kusin hade fixat frukost och present till mig när jag kom till jobb. Efter lite skönsång öppnade jag min efterlängtade.....


Men överraskningarna var inte slut där. Vid middag var det dags för....

Mmmmmmm... GOTT!


På kvällen bar det av till Big Bowl. Föst buffé....

  

Sen skoprovning och bowling...

  

  

Efter att jag vunnit första runda....(andra minns jag inte hur det gick riktigt) åkte vi hem till Maria och drack drinkar och strök klänningar.



Fick en jättefin present av Jess. Ett armband! (bild kommer)
Och lika fina presenter delades ut av Maria. En MFF-halsduk (nu när jag gått och blivit tvångsfan) och två påsar smarrigt te. (bild kommer)

Vid ettiden bar det vidare in i stan. Målet var Swing inn och på sätt och vis blev det så.... men Privé var där vi var mest. Jättebra ställe! Har inte varit där sen Andys student... och det var ju inte igår....
Nu tycker jag att vi kan byta ut Étage och ha Privé som det nya stammisstället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0