Candlelight super.....

Igår var det tjejmiddag hos Ingrid. Efter jobb tog jag min taxibil och körde Malmö rundan för att plocka upp lite löst folk.. Eller ja... Det var Emmy och Maria. I bilen pratade vi om i fall vi var de enda gästerna. Vi kom fram till att det var vi....

Men när dörren in till INgrids lägenhet öppnas.... står där ett bekant ansikte... MARI!

Sist jag träffade henne var i slutet av januari.... Den där gången vi alla var tvugna att frysa röven av oss när vi köade in till Étage i snön.... Bara för en av oss nödvändigtvis skulle träffa Ètage-Robin.... Gissar att man hör på min bittra ton att det inte var jag som ville träffa honom...

Tillbaka till Västra hamnen och Ingrid och hennes lägenhet.... Hon bjöd på fantastiskt god mat... Helt sagolikt gott skulle det kunna beskrivas som... Utan att överdriva. En kykling och potatissallad som bara går att drömma om och en efterrätt som inte var av denna värld! RO HIT RECEPTET!

Till det bjöds som vanligt skitsnack och skvaller...

Måste säga att jag hade jättetrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0