Vad är det som händer...?

Har du någon gång känt det som om du lever någon annans liv? Som om någon en dag bara kommit och snott åt sig ditt liv och bytt ut det mot ett annat.... Jag säger inte att det är något dåligt, men det är sannerligen inte något bra heller.

Det skapar oreda i hjärnan... En massa tankar rusar genom huvudet i en hastighet som överstiger ljusets. Ena stunden vet man svaren på alla frågorna, men vid nästa ögonblick har ett dussin nya frågor och tvivel dykt upp.

Hur kan man bara vakna upp en dag och så ser verkligheten helt annerlunda ut? Är det jag som har förändrats... eller har ALLA i min omgivning lyckats förändras samtidigt? För det är verkligen en HELT annan värld jag lever i...



Känner att jag börjar låta som den nya bloggen jag börjat läsa... Fast utan Damian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0