Nu får nog vår gamla hyresvärd fnatt!

Måste säga att det är med blandade känslor som vår gamla lokal ska ut för försäljning igen. Jag tycker väldigt mycket om Anna och önskade av hela mitt hjärta att det skulle gå bra för henne. Nu är det visst så att hon redan efter tre månader ger upp och sätter ut lokalen till försäljning. Jag blir såååå trött på alla som tror att man bara smäller upp en butik och två månader har du anställda och lever lyxliv. Men att ha en butik är nog bland det slitigaste jag kan tänka mig. Det enda jag vet som är värre är travtränare!

Anna ringde idag och ville veta hur vi la fram försäljningen för vår gamla hyresvärd... Som om vi verkar ha gjort det på smidigaste sättet... När vi ville lämna lokalen efter över 2,5år blev ju hyresvärden vansinnig. Hon tyckte vi gav upp för fort. Tänk då vilket fnatt hon kommer att få när Anna ger upp efter bara snart tre månader....

Oj, vad jag hade velat vara en fluga på väggen, när Anna berättar om försäljningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0