Jaha.... ännu en kväll då jag inte kan somna.

Kan inte somna.... Har sådan vansinnig hosta att jag håller hela huset vaket när ja försöker sova, inklusive mig själv. Tänkte att jag skulle göra lite nytta en stund och låta övriga sova några timmar innan jag åter går in och river av min rethosta. Som tur är ska jag bara jobba två kvällstimmar imorgon också, precis som idag. Annars hade det aldrig gått. Då hade jag nog blivit sjuk direkt igen. Så fort jag pratar med en kund så sätter hostan igång. Det är ju ok när man tar två timmar under den tiden då där är absolut minst besökare, men jag hade nog hostat sönder lungorna och revbenen för den delen om jag skulle vara där längre nu i början.

Jag har tur som har världens bästa arbetskamrat/kompis/kusin! Utan henne hade jag aldrig klarat mig. Förstår inte hur jag fick rätt på mitt liv innan jag började umgås med henne. Kan inte låta bli att undra hur mitt liv hade sett ut om jag och Andy aldrig hade bjudit hem henne och Björn på middag den där sommardagen för snart fem år sedan.

*Vi hade inte haft butiken.
*Jag hade aldrig börjat umgås med underbara Maria, Ingrid G, Jessica och Ingrid L eller någon annan av mina närmsta vänner....
*För jag hade ju förmodligen inte heller kunnat ta upp vänskapen med Vicky. (och det hade varit en stor saknad)
*Jag hade aldrig fått se Peking eller allt det där andra som vi upplevt ihop.
*Jag hade förmodligen inte varit så glad som jag är och skrattat så mycket och så hjärtligt som jag gör med henne.
*Och jag kan med säkerhet säga att jag ALDRIG hade haft koll på när eller var jag skulle vara vid ett särskilt tillfälle!

Kan bara säga att alla borde ha en så snäll kusin!


Kommentarer
Postat av: emm

Naaaa.. tårögd :)

2009-03-06 @ 10:32:46
Postat av: Jess

Ahh jag med...

2009-03-06 @ 15:39:39
Postat av: Maria

Jag är oxå tacksam för annars hade jag inte haft dig som min vän!

2009-03-06 @ 18:13:35
Postat av: emm

Men jag då Maria :)

Skit i mig bara..

2009-03-06 @ 18:14:22
Postat av: Carro

Helt ärligt vet jag inte vad jag skulle göra utan någon av er!

2009-03-06 @ 18:20:20
Postat av: Maria

Det är klart det gäller båda! :) Det var bara för att Carro skrev.

2009-03-06 @ 22:31:16
Postat av: Carro

Du är så diplomatisk min ängel!

2009-03-07 @ 10:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0