Jag vet vad jag skulle vilja ha.....

Brolle Junior!

Eller... ja.... Chanset att jag får Brolle i present är väl liten, men en biljett till Buddy Holly hade ju suttit fint!  Därför tänkte jag höra om det finns något intresse för att ta sig till Stockholm och titta på Buddy Holly. Jag hade tyckt det var sjukt roligt om vi kunde få till nått.  Tänk er nästa tjejmiddag...... i Gamla stan (om vi hittar dit). Jag och Emmy har några bra stammishak som vi kan gå till och efter en god middag är det Brolle och underhållning på HÖG nivå!

Biljetten:                 495kr
Resa:                     250kr
Hotell 2 nätter:      650kr
---------------------------------
Totalt:                   1395kr

Går säkert att hitta billigare hotell. Tog bara ett exempel.

Jag har nu bokat biljetter till den 9 Maj och jag kommer att tvinga min kusin att följa med. Hon har som man säger INGET val. Men för er andra så är det bara att anmäla sig. Lika bra att göra det frivilligt ni vet hur det blir annars.... Konstant övertalning fram till dagen då det går av stapeln.


Kommentarer
Postat av: emm

Låter som du säger, jag har väl inget val!!!

Nej men superbra idé... Hoppas fler vill med bara annars får man väl dras med dig din gamle räv..

2009-03-04 @ 23:07:47
Postat av: emm

Låter som du säger, jag har väl inget val!!!

Nej men superbra idé... Hoppas fler vill med bara annars får man väl dras med dig din gamle räv..

2009-03-04 @ 23:10:08
Postat av: Carro

Coolt! Då är vi två!!!!



Trodde i och för sig aldrig att du skulle vara svårövertalad... Du är den mest possitiva människa jag känner. Särskilt när det gäller mina "utspel"!

2009-03-04 @ 23:16:32
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0