Jag ska till Stockholm!!!!

Har jag världens bästa vänner eller...?

Mindre än 24 timmar efter mitt Stockholmsförslag så har alla utom en redan tackat JA! Fattar ni hur roligt vi kommer att ha det??  Tjejmiddag ala roadtripp!

Jag har kollat hotellen lite mer nu och tror att vi kan komma undan ganska billigt om vi tar en svit. Låter dyrt men blir billigare eftersom vi kan bo allihop tillsammans. Om Jess också tackar ja så blir det extra säng för någon dock. Men jag ligger så ofta sked med Emmy så det kan någon annan få göra denna gången, så tar jag ensamslafen. Kan ju vara en kul upplevelse att inte ha någon bredvid sig som gör konstiga mumliga ljud när hon sover.

Nu hoppas jag bara innerligt att Ingrid kan få ledigt även på fredagen, så vi inte kommer upp mitt i natten. Hade ju varit kul om vi kunde gå ut och äta åtminstonde på fredagen. Hade vi sen kunnat drinka lite på hotellet eller kanske till och med testa nattlivet, så är det ju en bonus!

OJ, vad vi ska ha kul!



Fast det blir mer vår när vi är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0