Jag har underbara vänner!

Jag vet att det är ett jäkla tjat om att mina vänner är så perfekta... Men det är särskilt i svåra situationer som det blir så tydligt. Just nu är det väldigt jobbigt och jag kan väl knappast säga att jag mår helt 100. Det är nu mina stjärnor lyser som klarast. Gårdagen spenderade jag först med middag hos min kusin och sedan i telefon med den samma och Ingrid. I morse ringde Jess och jag fick kräka av mig i närmare en timme.... Riktigt skönt att börja dagen med lite befriande debrifing.

Väl på jobb ringde Ingrid igen mest för att kolla läget och kvällen har spenderats hos Maria. Att ha så fantastiska vänner gör faktiskt livet MYCKET lättare... och roligare.

Det är tråkigt och otroligt tragiskt och ledsamt att jag jag behövde välja, men är det något jag inte kan leva utan så är det er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0