Inspiration från kusse!

Här kommer mitt horoskop för dagen.

Tur
Idag kommer du med stor sannolikhet att ha tur genom att du hittar något borttappat. Om saken är värdefull för dig är svårt att se.
Hälsa
Om du har varit nyttig under förra veckan kan du unna dig något onyttigt idag. Låt det bara inte bli en vana.
Ekonomi
Du drabbas av flera snabba utgifter, särskilt om du är ute och roar dig. Viss risk finns att en större affär går om intet.
Arbete
Kanske drabbas du idag av vissa förseningar. Någon lägger ökat ansvar på dig.
Kärlek
Ett meddelande kan ge dig något att tänka på idag. Du kan tycka dig kunna utläsa ett visst intresse för dig i vissa formuleringar.
Relationer
Idag vill du helst dra dig undan och vara ensam. Det kan göra en vän besviken som planerat något roligt för er två.


Kommentarer

Tur:           Problemet är bara att jag inte hittade en sak idag... Istället blev jag av med en!

Ekonomi: Visst jag har varit ute, men det kan inte ha skadat min ekonomi. För jag minns inte att jag betalade något!
Arbete:      Hmmm... Inga förseningar. Där emot kom varor som varit försenade länge nu!

De andra stämde väl mer eller mindre... Så 50/50 det är väl ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0