Idag inleds mitt mission!

Idag är första dagen av "Kom ihåg den 23/2-2009 som dagen då Caroline blev sjuk för sista gången". Ska försöka komma på något kortare namn för mitt mission till nästa gång.

Jag har nu vigt mitt liv åt detta. Jag ska bli hälsan själv. Har idag för första gången på en vecka varit en stärkande promenad med min hund. Nu till middag fortsätter jag min hälsobringande livsstil med hemmalagad pumpasoppa och nybakade dinkelscones. När jag blir ordentligt frisk ska jag verkligen ta tag i detta med hårdhanskarna. Jag kan ju omöjligt fortsätta med att  plocka på mig minsta bacill som min närhet struttar runt med.

Vad passar bättre här än lite ögongodis till efterrätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0