Teknikens under!

Har precis avslutat ett samtal med min mor. Hon var tvungen att skälla lite på mig för att jag inte hade svarat på ett sms som hon skickade till mig igår. Annledningen till att jag inte svarat var för att det var ett totalt oviktigt meddelande som kom precis när jag skulle parkera innan min shopping igår. Samtalet lät ungefär så här:

Mamma: Ja, så skicka man ett sms igår som du inte svara på.

Jag: Ja, det kom lite olägligt och sen glömde jag bort det eftersom innehållet inte var så viktigt.

Mamma: Glömma bort... Sånt glömmer man väl inte bara?? (kul att höra från minnet själv)

Jag: Som sagt... Inget jag planerade. Bara råkade glömma.

Mamma: Ja,ja... Du kan väl skicka några sms till mig en annan dag...? Annars har jag ju ingen användning för de fria 1000 smsen jag har varje månad.


Precis mamma... De 1000 smsen är klart sådana som folk skickar till dig... Det har absolut INGET att göra med dem som du skickar till andra.... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0