På väg till kusin....

Idag är man hembjuden på middag hos sin kusin.... Eller i själva verket är man hembjuden på att få titta på hennes Tv. Det är på mitt egna initiativ som lite Curryräker ska delas och efter det ska lite chokladgratinerad frukt förtäras i rasande takt.

Så just nu sitter jag av tiden som är kvar.... Cirka 2 timmar kvar. Ska försöka få in lite fler produkter på hemsidan... Men måste säga att hjärnan är lite svampig just nu.... Kan hända beror det på att jag i 40min har bråkat med Facebook.... Ville ju bara byta profilbild, men det är visst stört omöjligt! Är det konstigt att man bara byter bild var 13:de månad??? Hur man än gör så vill den inte ladda upp... Men nu ger jag upp!

Lägger den här så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0