Tradera... ett beroende...

Så, då är en annan på god väg att ha Traderat bort hela sitt hem. Allt från gamla svettiga kläder och slitna jackor till knepiga glasfigurer i fula färger har lagts ut från 1kr.

Folk blir som tokiga när de har chansen att köpa skräp... bara de får köpa det billigt... Men sen slutar det med att de går in bara för att vinna och struntar i vad det är värt. Det var så min svarta diamant värd typ 50kr såldes för 205kr... och det var så min trasiga kappa såldes för 45kr och det var så min sjuuukt slitna skinnjacka gick loss på 150kr. Allt detta är bara rent skräp. Saker jag inte ens skulle våga fråga mina vänner om de vill ha gratis.

Nu sitter jag bänkad framför datorn och trycker på uppdateringesknappen var 7:e sekund bara för att se om mitt skräp ökat i värde....Vill inte gärna kalla det sjukligt beteende.. Men jag tror än dock att det lutar lite ditåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0