Ett inlägg i sann "detstickeriogonen.blogg.se"-anda

Kanske ska börja be alla gå in och kolla på grabbarna som skriver i den bloggen, så ni förstår vad jag menar... Naaaaw...SÅ synd det är om dem!




Igår var TV-profilen Orvar Säfström inne och hälsade på mig i butiken. Det var roligt att träffa honom... För det var ju en stund sedan man såg honom sist.. Nu är det mer B-kändisar som har sprunget här, tillsammans med Tv-profilen Pernilla Månsson och världsartisten Joe Labero då.

Efter jobbet tog jag cabben och hämtade upp butiksägaren (borde ha särskrivet detta ord, men kan bara inte sjunka sååå lågt) Emmy hemma vid hennes residens. Som de stekare vi är drog vi till stranden. Var så skönt i vattnet att man knappt ville gå upp.


PS:





Önskar jag kände personerna på bilden. Verkar trevliga! DS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0