Snart Thailand!

Nu är det 3 månader och 26 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och drar till Thailand. Det ska bli såååå härligt! Varje semester är guld värd.. Särskilt de man själv inte betaler för! Våra föräldrar borde helt enkelt fylla år oftare.

Emmy sa idag att hon tycker det är väldigt roligt att fylla år... Jag tycker det är mycket roligare att få åka utomlands på någon annans födelsedag än att själv bli ett år äldre. Men, men... Alla är vi olika!

Talade med min syster om Thailandsresan för ett tag sedan. Naturligtvis var det ett trist ställe vi skulle till där det inte fanns NÅGOT att göra och att vi skulle bo på ett femstjärnigt lyxhotell var ju INGET.

Citat: "Det var ju synd! Då får man ju inte se så mycket av omgivningen." Slut citat.

Hur tänkte hon där...? Låser de fast en vid sängen på Thailändska lyxhotell? Får man inte komma och gå som man vill, som på andra hotell? Nu har jag ju aldrig varit där förr... men jag har svårt att förstå att den svenska turismen verkligen blomstrar där när man bor i välinredda fängelsen.

En annan sak som vi pratade om var massage. Jag sa att mitt mål var att bli knådad två gånger per dag. Morgon och kväll. Men inte ens den drömmen fick man ha i fred. "Det kommer du tröttna på!", menade min allvetande syster.
VARFÖR! Varför skulle jag tröttna? Massage är absolut det bästa jag vet!
När jag upplyste henne om det ändrade hon sig och sa istället..... "Men det kommer du inte att ha tid till!"

Men om jag nu kommer att sitta inspärrad på mitt hotell... så har jag väl all tid i världen... Eller?!

SYSKON! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0