Nu har jag varit arg i de senaste inläggen... Nu får det vara nog!

Känner att jag gjort många arga inlägg den senaste tiden, så nu ska jag skriva om lite som jag faktiskt blivit glad för.

Idag på jobb har jag haft massor med besök. Först ut var Vickys föräldrar. De är såååå söta och snälla. Jag tycker hemskt mycket om dem. De var på väg ut i skogen, men hade ändå lite tid över för att hälsa på mig. Det gjorde mig jätteglad!

Som tvåa kom Ann-sofie och Mira. Kul att få se dem. Det var en stund sedan sist. De har ju som alla vet varit på skidresa den senaste tiden.

Nummer tre var Jens. Det var roligt att se honom med, men eftersom det bara var två dagar sedan han och Mats hälsade på sist, hade jag inte så hemskt mycket att säga.

Sen kom min mamma och Tommy. De var sjuka, så behörigt avstånd fick intas. De har varit sjuka en stund nu, så det var inte heller igår jag såg dem sist.

Sist men inte minst kom sjuka familjen Magnus, Iréne, Erik och Ella. Iréne hade sett våra Muminkläder sist hon var inne och nu inför Ellas dagisstart på Mumindalens förskola passade lite sådana kläder utmärkt. Hennes syster väntar även en liten flicka som är planerad till idag. Så till henne blev det en jättesöt body med katter och en liten sagellapp i samma tyg. Väldigt roligt att de kom förbi. Jag blev riktigt glad att de tittade förbi och att de faktiskt hittade så mycket som de ville ha.

Besök är nog det bästa jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0