Nu har hon rört runt i grytan!

Aldrig har jag tidigare fått så många inbox på Facebook som nu... För er som inte är smittade av Facebook-viruset kan jag säga att inbox är sak samma som mail, fast det ligger på Facebooks sida. Mestadels upprörda mail, men även en del friarhistorier... SUCK! Man är "UT PÅ MARKNADEN" i mindre än 1 dag! (Det är inte lätt att vara vacker!)

Jag bestämmde mig igår för att städa upp lite i Facebookträsket. Tog bort lite bilder som jag inte längre ville ha och passade även på att ta bort den mest privata infon om mig själv. Lämnade typ bara var jag jobbar och vilken dag jag fyller år (med förhoppning om finfina födelsedagskort). Det betyder att jag även tog bort min status "I ett förhållande" och det i sin tur ledde till att det på alla mina vänners sidor kommer upp i stor fetstil text att jag inte längre är i ett förhållande....

Riktigt så är det ju inte! Det är inte som Paul ville få det till... Julilskan som slagit till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0