Nu är jag nervös med stort N!

Det finns en man i mitt liv som just nu inte riktigt arbetar med mig... Det är denna mannens fel att jag i skrivande stund är apnervös!

Historien börjar idag klockan 16.00... Andy hämtar mig på jobb för att vi skulle åka och hämta min högt skattade julklapp... Mina skidor! Så träcker vi rakt igenom stan, ut till Limhamn.... (har nu gråten i halsen) Fick köra runt och runt innan vi äntligen fick en parkering. Väl inne i butiken som var målet, hittade vi mannen i fråga längst in... Jag kunde direkt se att det var något. Han såg en aning orolig ut. Efter att han var klar med sin kund förtod jag varför.

"Ehh, dina skidor finns inte kvar.", sa han lugnt men med viss rädsla i ögonen. Nästan som att han trodde jag skulle gå efter strupen. I ett svagt ögonblick trodde jag att han skojade, men icke! Han hade sålt mina älskade skidor till någon annan.

Visst berättade han även att han hade beställt nya till mig... men att de skulle komma senast på onsdag... Jag menar ONSDAG! Vi åker ju på fredag. Om de inte kommer som lovat då? Då får jag åka och impulsköpa något billigt på STADIUM. Åkte direkt dit efter att vi varit i Limhamn. Måste ju ha lite koll om i fall leveranserna inte sker som utlovat. Sen kommer nästa problem... jag vet knappt hur vi ska hinna hämta dem. Hade liksom satt denna dagen till det. Det är så mycket i övrigt. Tisdag är det helg, onsdag jobbar jag hela dagen, torsdag jobbar jag till på eftermiddagen och sen ska vi iväg och handla all mat och sånt som vi ska ha med till Norge... Och på fredag åker vi.

Fatta hur nervös jag är!! Hoppas att det är värt att vänta på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0