Nu är jag JÄTTEFIN i håret!

Idag har jag varit hos.... Kan nog sträcka mig till att säga världens mest omtänksamma frisör. MALIN! Hon är riktigt duktig och jag rekommenderar henne varmt. Först tvättade hon mitt hår samtidigt som stolen gav mig massage. Sen klippte hon det och bäst av allt... Hon lockade det! Kände riktigt Hollywood-glamouren när jag gick därifrån. Roligt att hon la lite extra tid på det, för det var verkligen pricken över I:et.

Kul att för en gångs skull känna sig riktigt fin. Mitt hår har inte blivit klippt sedan i maj... så det såg ju för sorgligt ut. Tycker det har känts riktigt risigt. Men idag har jag varit så nöjd med håret att jag börjat tokleta efter den plattången som Malin använder. Jag skulle alltid vilja ha lite liv i det. Men tyvärr så var tången slutsåld på salongen. (Alltid min tur)

Tänkte ta mig själv under armen och gå bort och inhandla lite glansspray och sånt imorgon. Nu har jag ju Björn Ranelid-brännan och då bör man väl vara snygg i håret med?

Måste än en gång säga att jag är apnöjd med mitt hår!

Om någon annan skulle vilja besöka Malin=sjukt bra frisör så finns hon här! Klicka på onlinebokning och välj MALIN G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0