Martin... Min ÄLSKADE svåger som HATAR turister!

Klockan halv åtta igår kväll ringde min telefon. En något överspeedad Martin fanns på andra sidan linjen. Han befann sig på Kastrup och förväntade sig vara hemma en halvtimme senare.

Vi åkte för att träffa honom och för att få våra något sena julklappar.

Vi började prata om var han hade varit och vilka platser han hade besökt. "Har du varit där där vi ska i april?", frågade Andy.
"Nääää, verkligen inte. Dit åker bara turister", snäste Martin.

Idag satt jag och kollade på bilderna från deras resa.....

   
 

På bilderna ser man ju tydligt att grabbarna verkligen tagit avstånd från alla turister.

För det är väl urbefolkningen som ser ut som europeiska ungdomar som super sig fulla i tomteluvor? För sånt gör väl inte turister? Enda deffinitonen på turist är väl att man har kameran runt halsen och att man har en flygbiljett där det står charter på..... Eller? Enda annledningen till att det finns med något asiatiskt på bilderna, är att de tagit med sig Marcus dit.

Kan han få in i sin tröga skalle att hans backpackande är precis lika turistit? Man kan inte hata turister när man själv är den värsta sorten.


Tack för lånet av bilderna Marcus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahaha...

Go carro, go carro!!

2009-01-19 @ 17:14:48
Postat av: kusin emm

Det är jag alltså =)

2009-01-20 @ 15:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0