Ikväll blir det annerlunda....

Ikväll blir det lite annat än vad jag tidigare planerat. Tanken var bara att jag skulle sitta hemma i soffan och dega tills det blev tid för att gå och lägga mig.

Men nu är det bestämt att det är middag (Thai Thai) hemma hos Anderssonskan och sedan är det bio. Jag har själv inte varit med och valt film.... det kan man nog ana eftersom vi ska se den 3 timmar långa Australia klockan 21.00. Det betyder att den slutar 24.00 och att jag är hemma vid 01.00. Sen är det bara att masa sig upp dagen efter och gå på jobb.

Men man är ju ung!

I ärlighetens namn så bangade jag först. Det var inte förän vi hade lagt på som jag insåg att jag var SKITTRÅKIG som sa nej till en kväll med vännerna. Andy uppskattade dock inte mitt infall. Han vill ju helst ha mig hemma jämt och det har han ju nästan med. Sist jag var på galej var ju den 20:de. Det vill säga för två veckor sedan. Innan det kan jag inte ens minnas sist jag var borta utan Andy.

Ska bli extra roligt denna gången då vi faktiskt blir alla fyra. Carro, Emmy, Maria och Jessica. Hade varit dumt att säga nej.... Nu kan jag ju även passa på att gnälla lite för Jessica om hur stygg Anders är mot mig!  ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Så ska det låta!

2009-01-03 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0