Dyrt att vara själv!

Idag är en dyr dag....Skyller allt på Emmy som låter mig sitta här själv.... Vid detta laget borde hon veta att det inte är någon bra idé för henne att ta semester. Vid förra tillfället sålde jag butiken. Nu har jag tagit det lite lugnare och bara bokat resa till mig och Emmy + att jag har köpt inte mindre än 6 par skor (Bara till mig).

Det minsta man kan säga är att det är dyrt när jag är själv. Fast väger man in pengarna som mitt förra infall inbringade, så ligger jag extremt mycket plus!

Borde kanske vara själv mer.... Hmmmmm...... Fast till det finns det nog inte plats i garderoben!
Här är i varje fall mina skor!

         
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0