Detta var ju förbaskat roligt!

Inte kunde man väl ana att den personen som hittills känner mig alldra bäst är... MALIN.

Uffe lyckades i sitt tappra försök få lika många rätt som Emmy men Malin leder för tillfället STORT! Ser ut som det blir henne jag bjuder ut. Har ju potential att bli riktigt trevligt!

På söndag går tävlingen ut och jag saknar fortfarande svaren från några av mina närmsta vänner... NI vet vem ni är! Eller hur Maria, Vicky och Ingrid (du läser ju i och för sig väldigt sporadiskt, så du hinner kanske inte ens se det innan söndag.)!!!! Se till att svara nu! Inte för att jag ens lite tror att ni kommer kunna bräda Malin. Vi är visst soulmates! ;)


My soulmate!

Kommentarer
Postat av: Malin Gyllenskiöld

Halloj!

Fördel i frisör branchen, där skvallras en hel del!!

Hi Hi Hi.

Kramis

2009-01-23 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0