Tänk att ha Ranelids självförtroende!

Tycker själv att mitt självförtroende är helt ok. Jag tycker att jag är en ganska trevlig prick som nog de flesta har ganska lätt att tycka om redan från första stund. (Bortsett från Maria då som mer eller mindre hatade mig i sex månader innan hon blev en av mina bästa vänner.) Folk brukar lyssna på det jag har och säga och de flesta annser nog att det jag säger är någerlunda relevant eller åtminstonde lite vitsigt.

Hur som helst... Jag såg Johnnys klipp på Facebook och så lekte jag lite med tanken på hur det skulle vara om jag var mer lik Ranelid. Hur skulle det vara om jag vid varje festligt tillfälle skulle klinga i glasen, resa mig upp och vänta på att allas blickar skulle riktas mot mig. När jag var säker på att alla fokuserade mot min person skulle jag genast börja prata osammanhängande om hur jorden skulle vara  en bättre plats och hur viktig roll kvinnans sköte spelar i sammanhanget.

Allt jag hade att säga skulle ta åtta gånger så lång tid då jag var tvungen att fullständigt kila in adjektiv i varje mening. Allt skulle beskrivas målande och gärna med ord och metaforer som man normalt inte använder i det sammanhanget.

Hur uppskattad hade man varit då??? Hmm...Man kanska skulle prova ikväll...?  Hade varit intressant och se Ingrid och Marcus reaktion. Fast roligast hade det varit att få höra diskutionen efter vi gått hem!

-Hmmm... Var det inte något annerlunda med Carro idag?
-Nämnde hon inte det kvinnliga underlivet ovanligt ofta?

Som Ranelid skulle ha sagt: Man kan inte nämna kvinnans sköte för ofta!

http://www.youtube.com/watch?v=RQI4OcfNGQg

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag skulle inte säga hatade :)

2009-02-14 @ 20:59:23
Postat av: carro

Kan nog se det lilla voodooaltaret som du hade hemma!

2009-02-15 @ 11:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0