Nu skäller jag på den som tar åt sig!!!! DU VET VEM DU ÄR!

Det finns två saker som jag tycker VÄLDIGT illa om.... Det första är krig och det andra är människor som inte svarar på sms.

Jag är jätteledsen om jag bryr mig så mycket om dig att jag skickar lite sporadiska sms. Kan inte direkt se att du tycker jag skickar så otroligt många att du bara inte orkar svara på alla. Kan du inte förstå att jag hade blivit jätteglad om du någon gång tog ett initiativ och skickade ett sms till mig? Eller åtminstonde kunde vara så snäll att svar på mina.

Man får alla möjliga ursäkter. "Nä... Det har jag inte fått". "Oj... Det glömde jag helt bort"!

Visst, det kan säkert hända att vissa sms kommer bort... Men skärpning...! Inte så många! Ursäkten att du glömde kan du stoppa upp någonstans. Har man inte "komihåg" tillräckligt för att sms:a tillbaka till en vän, känns det som att man faktiskt inte bryr sig det minsta om personen i fråga. Är det så du vill att dina vänner känner sig?

Nä... Det finns bara en sak att göra. Börja sms:a mig, bara för att du vill veta att allt är bra med mig eller bara för att du tycker om mig. Vi alla tycker om lite spontan uppvaktning, så även jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0