Nu får det väl ändå räcka!!

Jag satt precis och tittade igenom en av våra leverantörers hemsida. Som så många andra av de vi handlar av så är de danskar. När jag tittar in på produktsidorna och ser priserna kan jag inte låta bli att häpna...

Efter kronans ras har ju priserna skjutit i höjden. Problemet är att när man höjer priserna på varor som kunderna vet vad de brukr kosta så har de en tendens att bli arga på oss. För det är väl till ganska stor del mitt och Emmys fel att det är billigare att torka sig med en tjuga än att köpa importerat toapapper...?

Folk förstår inte att priserna är högre för oss också... De tror bara att vi är giriga och vill ha mer pengar. Oj, vad jag längtar till nästa gång vi måste öka priserna ytterliggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0