Nu blir det hemmakväll istället....

Hade ju en tanke på att Andy och jag skulle iväg i helgen, men jag tror jag passar på ännu en utehelg. Istället blir det hemmamys på fredagen och bara lite bio på lördagkväll. Det blir "Män som hatar kvinnor". Jag menar nu är det ju utgång även nästa helg igen då det är centrumfest, så jag tror att både kropp och själ blir glada om jag tar det lungt till dess.
Kände mig liksom lite bakis idag på jobb. Handlade nog i och för sig mest om att det blev minimalt med sömn mellan lördag och söndag. Eller som Fredde och Johnny så fint sa det... "Jag börjar bli gammal".

Det ska bli mysigt att bara hitta på något enkelt i helgen med Andy. Vet inte när jag slutar, men Andy har fått fribiljetter till "Hem och Villa-mässan" så det hade varit ett intressant allternativ. Ska böna och be till min kusin att jag kan gå tidigt på fredag, så jag hinner följa med. Gissar att det kan bli mycket hos oss på lördag, så då är nog dumt att ta ledigt + att Manar faktiskt är där på fredag.

Jag börjar be redan här... Please, please, please...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0