Jag säger bara OJ...!

Jag säger bara OJ vilken fin lägenhet Ingrid och Marcus har införskaffat! Fönster åt alla håll och ett kök som inte är av denna värld! Efter att jag "dekorerat" väggen vid köksbordet blev det om möjligt ännu finare! Utsikten måste vara sannslöst vacker (tyvärr var det bäckmörkt igår) och jag kan redan nu säga att jag kommer att tillbringa MYCKET tid på deras balkong i sommar. Nära till havet, så jag kan sitta i bara badrocken... Uppskattas säkert...!

Det bjöds på otroligt god mat. Först Parmalindad kycklingfilé med potatisklyftor, sen blev det någon cheesecakeliknande efterrätt... och till det Kahlua med mjölk! Kan det liksom bli bättre.

Vi hade väldigt roligt trots att Marcus tog tillfället i akt att pryla upp mig. Hans ursäkt var att jag var för nära när vi spelade tennis på WII:n... Men jag tror vad jag vill! Det blev som sagt lite WII-tennis, men även lite bilspel och lite "Bajsspel".

Sammanfattningen blir: EN mycket trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Man tackar! Vi ser fram emot fler trevliga besök. Ni är alltid alltid välkomna-ta med paket bara.

2009-02-16 @ 15:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0