I natt var det tjejkväll...

I natt var det tjejkäll... Åtminstonde i min hjärna.

Jag drömde att jag, Emmy, Maria, Jessica och Ingrid var ute och gjorde stan. Vi skulle äta middag ihop och då började vi med att gå in i nått snabbköp för att köpa mat. (Kan det varit hemköp kanske...? Det är oroväckande vad det spökar i huvudet.) Hur som helst så hittade jag en Big Pack med skivad rostbiff. Det skulle jag tydligen ha. Ingen annan hittade något utan istället försökte jag bjuda bort min på dem.

I samma byggnad som snabbköpet låg utestället som vi skulle till. Det var rader med långbord och jag och Emmy slog oss ner där. De andra entrade scenen för att sjunga karaoke. Valet blev Robert Brobergs "Båtlåt". De började väldigt fint, men helt plötsligt tog det stopp.... Min hjärna hade inte lagrat mer av texten till den utan istället bytte den över till ett säkert kort. Nu började mina vänner istället sjunga på "Hej tomtegubbar"....

Jag borde nog gå till en drömtydare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0