Hemkommen från restaurangen...

Nu har Malin släppt av mig hemma igen. Restaurangbesöket var MYCKET trevligt. Jag och Malin verkar ha en hel del gemensamt och är mycket lika i vissa egenskaper. Hon är så otroligt lätt att prata med och vi har alltid något intressant att avhandla, även om det bara handlar om en trivial sak som klockor. 

Kul även att vi tänker lika. Som exempel kan jag ju ta hur vi båda vid exakt samma tillfälle plutade med läpparna när vi talade om en medarbetare på centrat. Hahahaha... Fast den var kanske inte så långsökt. Det vet ju alla som jobbar där!

Ville mest säga att jag hade en riktigt bra kväll. Detta måste vi göra om. Är männen riktigt snälla så kan de kanske få följa med. Fast Uffe är kanske bäst på att passa barnen?? Och man vet ju aldrig om Andy kan släppa hundhuset... 



En liten lånad bild på Malin. (Vågade inte sno modellbildern... man vet ju aldrig hur copyrighten ser ut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0