Detta gjorde mig...

Detta gjordemig glad idag:

* Emmy var på riktigt bra humör och skrattade en massa!
* Tony kom på besök till butiken.
* Att Andy har kommit så långt på Lokes hundkoja.
* Jag hittade bilder på förra Centrumfesten på facebook... så nu vet jag hur jag ska klä mig!
* Nästan alla de nyanlända kläderna var galgade när jag började klockan 13.00.
* När jag  återberättade Emmys Oliver-skämt för mig själv.
* Johnnys grytlapp börjar ta form. (Hoppas inte han vill ha ett par!)
* Tanken på att vi ska hem till Ingrid och Marcus på lördag.
* Att Maria kom med idén att vi ska ha tjejkväll igen den 21feb.

Detta gjorde mig INTE glad:

* Alla försäljare som ringde.
* Insikten att jag snart är en av dem.
* Tröga tyskar som inte förstår engelska. Tre mail om samma sak. De har fortfarande inte fattat!
* Sanslös huvudvärk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0