Bio och så...

Sitter just nu och kollar biofilmer, medans jag är hundkoje-änka. Har ju en date bokad med Malin på söndag. Jag fastnade för Changeling... Är faktiskt lite svag för sanna historier. Tänkte att vi INTE skulle se den i "bioklubben", men i värsta fall får jag väl se den två gånger. Men det är nog inga problem Herr Benjamin Button verkar ligga klubben varmare om hjärtat.

Hmm... I skrivande stund undrar jag om jag är ledig på söndag. Blir ju lite lättare att hinna med bio och mat då, men det ska nog gå att pressas in i schemat. Detta har jag ju faktiskt sett fram emot.

Tänkte mest lägga in detta som ett medelande till Malin. Jag kommer förbi dig imorgon... Jobbar du inte så ringer jag.


Kommentarer
Postat av: Malin Gyllenskiöld

Hej!

Jag har ej jobbat idag. vi behöver ej ta bio imorgon det kan ju bli rätt tajt med tiden. Ja det spelar inte mig någon roll vi får höras imorgon. Kramis Malin

2009-02-14 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0