Varför blir jag alltid beroende....???

Ingen som fikat, lunchat eller liknande med mig kan ha missat mitt minst sagt störande beteende. Inget äts ibland....Lagom... Utan allt ska förtäras ständigt och jämt. Gärna intravenöst om så hade fungerat...

Alla minns väl Chaien som la sig som mer än ett kilo runt midjan på mig.... I samma veva hade jag Larssons kyklingsallad och St.Nygatans kebab liggandes på beroendelistan... Inte konstigt att det kändes som man rullade fram den julen... Innan dess var det Apfenzeller och Pecorino.... OJ, vad jag älskar ost! Har även haft  andra onyttigheter som Skärgårdskonfekt på listan.... Ja, den är låååång!

Inte nog med att jag har den dåliga vanan... Jag har en tendens att se till att min kusin råkar in på samma bana... Försök liksom sätta en Apfenzeller framför henne och tro att den är kvar om du vänder ryggen till.

Hur som helst så är mitt nya beroende cheesecake från fiket bredvid oss... Inget bra alls.. Lyfter ett varningens finger... Kusin, håll dig bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0