Kan inte sova....

Jag begriper inte varför jag inte kan somna. Har jobbat som ett djur för att få hemsidan mer eller mindre klar. Är totalt slut i huvudet, men kroppen är trots det sugen på ett maraton.

Har precis stigit upp igen. Även om det stör Andy att jag sitter uppe, så är det mycket lindrigare så här. Klockan var 01.00 innan jag insåg att jag fick sluta prata med stackaren. Han ska trots allt upp tidigt imorgon.

Kan ju berätta lite om vad som hänt idag....

Jobbade som sagt med sidan idag. Är i stort sett färdig. Lite smågrejor vill jag ändra och lägga dit, men inget major. Tycker jag har varit grymt duktig som hunnit få fason på allt på så pass lite tid.

Vid fyra åkte jag in till butiken. Tog vägen om vårt nya lokalobjekt. Kunde inte se hur det såg ut riktigt, eftersom byggnadsställningarna omringade byggnaden. Men jag tror det är ganska lovande. Efter stängning tog jag min kusin under armen och gick på bio. Det var ett infall så där i sista minuten. Roligt att vara lite spontan för omväxlings skull. På bian mötte vi upp stackars Jessica som flängt dit i ilfart, direkt från stallet (duschning hade hunnits med, till skillnad från  vid gårdagens påhälsning) Vi såg "Patrick 1,5". Jättesöt film som verkligen berörde. Dock var det inte riktigt så illa att jag började gråta som Jessica tror. (Under en ledsam scen råkade jag klia mig i ögat samtidigt som jag snörvlade till)

Jag rekomenderar den varmt! Handlar om ett homosxuellt par som ska adoptera ett barn. När pojken kommer till familjen är han dock lite äldre än beräknat. Närmare bestämt 13,5år.

Nästa bia blir BATMAN. Kan någon vara snäll att ta tag i det?? Jag är sjukt bra på att gå på bio, men jag är apdålig på att planera in det.

Imorgon är det tillbaka i butiken. Väntar mig an mega-ultra-bauta-stor leverans med möbler imorgon. Så jag passade på att ringa in förstärkning. Maria kommer in och hjälper mig efter jobb. Kom på att jag lovade att bjuda henne på middag förra fredagen...... Oopps! Men jag kan ju gottgöra det med att bjuda imorgon istället. Hmmmm..... Vad kan det tänkas bli för något fancy... Orvars korvar eller Kinabox? Vi är ju båda svaga för Kinabox, så det lutar väl åt det. Fniss... Jag vet.... Vilka gourmeter vi är!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja kinabox är en riktig höjdare, tack så mkt!

2008-09-27 @ 11:20:18
Postat av: Anonym

Nu har du skrivit lite luddigt! Man tror han va 13,5 när han faktiskt va 15! Jag är ju så pass begåvad att jag fattar va du menar!!

Men tänk på dina andra vänner, din kusin tex.Muhaha

2008-09-29 @ 16:53:56
Postat av: Carro

Det är nog du som är trög....



Om jag menade att han var 13,5år... har meningarna värsta syftningsfelet.



Men du lär dig säkert när du blir vuxen.

2008-09-29 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0