Helgens bravader....

I fredags hade mannen i mitt liv gått och köpt sig en ny leksak. Nintendo WII. Det gav en helkväll framför TV:N. Vi var inte i säng förän klockan var närmare tre på natten. Basball, bowling, boxning och golf gjorde att jag på lördagen hade sjuk träningsvärk. Annat var det när jag var liten. Då var dataspel en stillasittande sport. Men det var inte träningsvärken som var värst.... Det var att jag var så trött! När vi ledsnat på sportspelen drog vi igång ROCKBAND och lirade gitarr och trummor halva natten. Detta resulterade i att jag såg ut som något katten släpat in när det var dags att gå till jobb.

   

Efter en stirrig dag på jobb bar det iväg på restaurang för att fira Mormor Johansson. Det bjöds på en fantastisk grillad gravlax, med varm potatissallad på potatis, fetaost, svarta oliver och gröna bönor. Slurp! Till efterrätt blev det friterad camenbert med hjortronsylt. Vi han inte mer än sätta i oss maten innan det var tid för nästa hitte-på, poker hos Göran.

Vet inte om jag vill berätta exakt hur det gick i pokern, men det är väl ingen idé att försöka mörka. En stor del av mina läsare var ju där + att två av dem vann över mig.... Grattis Jessica och Johnny. Kul för er.....

Tyckte för övrigt att det var roligare att spela Xbox. Jag och Tompa var ju sjukt bra i NHL. Där emot var min och Görans prestation i FIFA lite tvivelaktig. Jaja.... Vad gör det väl om man pausar precis när någon ska göra mål eller om man bara springer runt och runt för att man inte är säker på vem man är eller ens varför man är just där där man är. Nä... Tacka vet jag slagsmålsspel eller bilspel. Där kickar jag assssss!

Nu ska vi snart iväg till min mamms och fira Tommys födelsedag. Sen kommer Bror Johansson och fixar det sista på min hemsida. Ska bli skönt när alla länkar fungerar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kontentan av detta inlägget var att Jessica vann pokern!!

2008-09-29 @ 16:49:42
Postat av: Anonym

Och att Johnny också vann pokern!

2008-09-29 @ 20:44:03
Postat av: Anonym

Båda de påståendena är helt ointressanta!

2008-09-29 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0