Dagen efter lördag....

Igår firade vi Jessica "ut i trans" Nilssons alldeles egna födelsedag. Riktigt trevligt att träffa alla igen. Som vanligt var öset i köket. Förstår inte riktigt varför det alltid blir så. Tror inte att det har så mycket med Andy och Marcus teori att göra, men de är söta som tror att de bara genom att sitta där lockar till sig partyt.

     

Kul att jag var med på bild..... Men varför ser jag alltid ut som jag dragit en näsa precis innan jag blir fotograferad???
Det är ju inte de små pupillerna jag ligger inne med!

Tack Jessica (och Emmy) för en jättetrevlig kväll. Jag är för övrigt skylldig er en Ramlösa!
 

Kommentarer
Postat av: Jess

oj där va en bild på mig som tom blev bra!!

Denna gången följer jag inte riktigt era släktgener!!

ps tackar för gratulationen

2008-09-22 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0