Ny lokal...... Kanske!

Idag har vi tittat på den tredje och sista lokalen som är aktuell för en eventuell ny butik. Jag tyckte det kändes bra. Billig hyra, bra läge, nyrenoverad, bra exponeringsmöjlighet...... och helt sannslöst snygg hyresvärd. När vi körde tillbaka till jobb diskutterades inget om lokalen. Det var bara hyresvärden som var av intresse. Det måste väl vara ett gott tecken när den singla delen av mitt företag kan tänka sig lite hoppla hoppla med hyresvärden? Det är väl bättre än att vi som nu vill strypa människan.... Eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara lägga till att hoppla hoppla är ett milt uttryck av vad jag kan tänka mig att vi skulle kunna göra..

mmmmm vilken mumsbit..

2008-10-15 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0