Update över mitt liv.

Affären - På onsdag är det sista dagen för Barnkammaren.... På stora Nygatan. I mitten av november öppnar vi upp igen i ny fräsch lokal. Inredningen är inhandlad, tapeten vald och varoinköpen är i stort sett färdiga. Nu är det mest detaljer. Ska bli riktigt roligt att börja på ny kula. Även om vi kommer att ha 63 timmars arbetsvecka fram till vecka 2.

Loke - Lokes sår har börjat läka. Lite rött är det allt, men ser trots det bra ut. Kulpåsen har börjat dra ihop sig och om en månad lär den inte finnas alls längre. Snackade med vår granne som ska kastrera sin hund den 13:e. Hon menade att det tog 2 månader innan man märker effekten, men att han lär bli mycket lungnare. Hoppas, hoppas, hoppas...

Flytten - Tänkte eventuellt lägga ett bud på huset nu. Det är dock ett riktigt skammbud och jag gissar på att ägarna inte vill förlora så mycket på dealen.

Borde göra - Det är väl inte utan att man känner pressen för att man borde passa på att träffa sina vänner extra mycket nu innan man absolut inte har tid till det. Största problemet är att jag knappt har tid nu heller.....

Högsta önskan just nu - Att Emmy ska ta sitt förnuft till fånga angående NY.

Behöver mest av allt - NYA SKIDOR (Så om någon känner någon som säljer skidor som är lagom till en 1,6m lång amatöråkare.... så är det bara att säga till! Jag har tyvärr inte haft så mycket tid över på sistonde att jag kunnat kolla efter det själv.)

Längtar till - Öppningen för den nya butiken och till MASKERADEN!


Sommarbild på några av maskeradgästerna. Nästa gång jag ser alla er fem samlade vill jag se konstiga hattar, knasiga kostymer och balla sminkningar!

Kommentarer
Postat av: Jess

Kul att man e med på bild!!! Du e en riktig kompis du!! Hör med Anders om skidor, jag tror deras skidrea börjar gå mot sitt slut....

2008-10-24 @ 18:54:07
Postat av: Carro

Här är man glad att jag faktiskt har en bild där inte mindre än fem maskeradgäster gestaltas.... Då är det klart att någon ska bli förbannad för att de inte är med på den.... SUCK!

2008-10-24 @ 20:43:09
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0