Swing in.... suck, vilket ställe!

Då är jag inte längre "swing in-oskuld". Fram till 03.40 igår, roade jag mig tillsammans med kusin, Göran, Tompa, Jörgen och Tobbe i denna labyrint till ställe. Var jag än gick fanns det gångar som jag inte kände igen. Kanske var det Malibu-shoten eller så berodde det enbart på att jag har ett uselt lokalsinne. Hur som helst så var det jättetrevligt och det var länge sedan partyhumöret höll så länge. Kan det bero på var vi var?

Vad som är fascinerande med den klubben är att det samlats så många "alla älskar mig trots att jag är white trash som tror att jag dansar som en gud"-män under samma tak. Flertalet ger verkligen järnet när de dansar och är 100% säkra på att de dansar bäst av alla. Jag dansar VERKLIGEN inte bra.... Det tror jag att alla som känner mig kan intyga. Men jag har i varje fall den goda smaken att låta bli att ställa mig ensam på balkongen och rejva loss framför alla andra besökare.


Vad jag i övrigt inte heller kan förstå är varför man tvunget måste gnugga sig mot alla främmande kvinnor som går förbi. Visst är det ett riktigt mysigt sätt att visa uppskattning för någon man tycker om och vill vara nära. Men när någon gnuggar skrevet mot en person de aldrig träffat innan, kan jag inte låta bli att undra vad de går på....

Eller vad de borde gå på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0