Nu har vi flyttat in!

Idag är dagen då vi officiellt har flyttat in på Jägers. Lagret har vi sakta men säkert börjat fylla idag och jag får säga att det är tur att vi har så pass stort lager. Emmy tror av någon anledning att vårt 11m2 stora utrymme är onödigt stort. Normalt är hon en riktig platspessimist, men inte nu. Men, men..... Vi får väl se. Jag har haft ovanligt mycket rätt på senare tid. Säger bara mässmontrarna och tavlan med musen i gul klänning. Fast jag hoppas innerligt att hon har rätt nu!


Känns kul att vara igång med flytten. Även om byggledaren inte tror att allt ska vara klart innan den 21/11, så är det stressigt schema. Tapeten och färgen är vald, golvet och inredningen likaså. Det stora gisslet nu är bland annat att vi just nu springer vi på så sablans många leverantörsmöten. Vissa ger något.... Andra, inget alls! Idag var det dock ett ok möte. Vår nya vinterkollektion kommer från Five Seasons. Jättefina skidkläder av fantastisk kvalisort. Mycket trevlig säljare, men lite gammal....

Sedan Emmy blev singel letar jag dater i alla män jag möter. Måste erkänna att vi båda är lite väl objektifierande för vårt eget bästa. Men man får ju hjälpa till så det lilla livet blir bortgift (hon är dock lika smart som jag och tänker INTE gifta sig).


Imorgon går nästa flyttlass och butiken på Stora Nygatan har öppet för sista gången. Det är en era som går i graven. Fast i ärlighetens namn så är jag nöjd med att en ny börjar samtidigt. Ska bli skönt att finnas på ett köpcentra under julen. Jag tänkte nämligen spendera den tiden med att håva in stötande stora summor.


Kommentarer
Postat av: M

Det ska bli såå spännande att se hur den nya butiken blir! Behövde ni nån hjälp med flytten?

2008-10-29 @ 10:16:38
Postat av: Malin Gyllenskiöld

Halloj

Välkomna till Jägersro centrum, det behövdes något nytt på jägers.



Vi ses

Kram till er båda

2008-10-30 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0