Några bilder från mässan.

Tänkte än en gång tacka alla som stält upp för oss nu under mässtiden.

Tack alla! Tack Göran och Erik som byggde vår monter. Tack Micke som mer än en gång ryckte ut och räddade kortbetalningen. Tack mamma och moster som ställde upp i affären. Tack Anders som tryckte våra planscher.Tack Helena som ryckte in på mässan. Tack svärmor som ställde upp i utförsäljningsmontern.  Tack Andy och Bengt som fixade fika.Tack Ingrid som raggade kunder så bra.

Speciellt......Tack Jessica och Maria som fanns vid vår sida hela tiden. Jag är er evigt tacksam!



Erik och Göran bygger vår monter. Vad skulle vi gjort utan dessa tappra män??



Emmy blåser upp fåtöljer och Jessica petar näsan eller nått....



Jessica planerar lilla montern och Emmy blåser fortfarande upp fåtöljer....


Maria ler och modellar Barnkammaren.com-tröjorna och 80-talsväskorna.....

Kommentarer
Postat av: emm

Härlig putmage på bild två... men det är som jag brukar säga, det är ju så jag ser ut...

2008-10-13 @ 08:52:36
Postat av: Jess

Den första bilden är INTE som jag petar näsan, det är som jag räcker finger åt de i montern bredvid!!

Den tredje bilden hade jag visst gått upp i vikt ett par 10kg!! Usch!!

2008-10-13 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0