Min vän Peter aka "The Hitman"

Berättade precis allt om förfarandet med vår hyresrätt för min vän Peter. Hans råd var de samma som vi fått så många gånger förut. Skillnaden var att han själv kunde tänka sig att utföra det. Ibland är man glad att det är ens vänner som säger sånt..... och inte någon annan.

Önskar bara att vi fick ett slut på det här. Hyresvärden vill inte ha kvar oss.... Vi vill inte vara kvar.... och Anna vill ha lokalen. Vad är där och tänka på??? Hyresvärden tycker att jag är en bitch och hon tycker att Emmy skyltar fult i fönsterna. Hur fel kan man ha?? Jag är ju faktiskt riktigt trevlig och Emmy är expert på exponering. Men hon har bestämt sig. Vi ska svartmålas och hon måste komma på en förklaring till varför. Hur dum den än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0