Mässan tar livet av mig....

Nu är dag två avklarad på mässan och jag känner hur min ungdom rinner ur mig. Vet inte säkert men tror aldrig jag varit med om något så stressigt. Inte ska man klaga för att våra montrar är välbesökta och drar in bra med pengar.... Bättre det än som våra bittra konkurrenter som bara står och glor avundsjukt på oss.

Jag hann faktiskt med två pytterundor på mässan idag. Det blev lite speedshoping av bröd, tryffel och inneskor. De nya skorna ska mina fötter och bens räddning. Kan ju inte hjälpa att man har vansinigt ont efter att ha stått upp i 12 timmar.

Skulle gärna skriva mer om mina senaste dagar, men jag orkar inte. Snart somnar jag väl på tangentbordettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0