Jag vill ut och resa igen......



Det är ju inte konstigt att jag längtar tillbaka till Kina. Mycket att titta på......



Riktigt mycket att titta på.....  Och även om kineserna på hotellet inte fattade vilken mur vi ville se, så fick vi åtminstonde taxichaffören att förstå.




Jag kan ju inte låta bli att längta tillbaka till den fatastiska gourmetmaten. (SORRY JESS! VET ATT DU HATAR DENNA BILDEN)



Klassisk kinesisk frukost. Dumplings, vårrullar och nudlar. Konstigt att inte den svarta sörjan på kokta gryn fick vara med på bilden. (Fast... kan det vara den man skymtar i Emmys kopp?)





Så här roligt hade vi när vi satt och väntade på mitt pass som någon yr kines hade lånat.

NÄR KOMMER MAN UT PÅ NÄSTA RESA???? Fick ju en fråga om USA denna sommaren. Fast det har man inte hört mer om sedan dess....

Kommentarer
Postat av: emm

Jag säger bara kan man HA tråkigare än vad jag har på denna bild??? Om man slår upp "att ha tråkigt" i ett lexikon kan jag garantera att denna bild är med för att illustrera.



Men jag vill tillbaka, mest för att vi hade så roligt... saknar..

2008-10-16 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0