Expert efter en dag i butiken..... Hur är det möjligt?!

Idag har min mamma och moster varit vikarier i butiken. Fick ett samtal från mor min ikväll ,om allt vi borde göra annerlunda. På något vis så hade hon lyckats lära sig all den kundskap som jag samlat ihop under de senaste två åren, på mindre än en dag. Vem visste att man hade en sådan tillgång i släkten?

Bland annat tipsade hon om att allt som kostade över 300kr borde sänkas kraftigt för att vi bara skulle bli av med det.... Att spisar för 999kr och 1299kr är våra storsäljare spelar ingen roll. Allt som hon tyckte var dyrt skulle bort. Känns lite konstigt då nästan alla våra storsäljare kostar minst 300. Men experten har talat! Hon tyckte att vi skulle ta in trasdockor istället. Att vi provat med 3 olika modeller innan som floppat var bara en tillfällighet.

Jag har sjukt svårt att ta kritik, men när det kommer från min mamma är det sju resor värre. Hon ger sååååå onödiga råd. Visst är jag glad att hon bryr sig, men...... Ibland önskar jag att hon bara kunde vara tyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0