Uppdatering....

Dagens längtan: Tycker det kan bli lördag så jag får gå ut och äta på restaurang.

Dagens lycka: Har idag köpt min tredje julklapp. Normalt brukar jag behöva sno mig in på Ica Maxi innan de stänger på lille julafton. Så ska det inte bli i år, har jag lovat mig själv!

Dagens suck: Min syster kontrade med att hon redan är helt klar med alla julklappar. Ja, ja.... Där kan jag ju ändå aldrig vinna.

Dagens skulle vilja: Jag skulle vilja gå på 500 med Vicky och Micke... Men det verkar inte bli något. Snyft!

Dagens vill inte: Önskade att Pippi-Åke inte skulle komma hit imorgon. Andy tog med mig på äventyr idag, så det blev ingen städning.

Dagens inköp: En burk fiskmat för vegetarian-fiskar. (varför nu det var intressant... ens...)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Blev ej förvånad av julklapps inköpen!!!!

Hi Hi

2008-11-14 @ 23:11:39
Postat av: Carro

Näää.... Det är bara EN av ett ändlöst hav av tävlingar vi verkar ha....

2008-11-15 @ 00:41:23
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0