Lite coola maskeradbilder!



Överkörda Göran och romerska Mari i bakgrunden.



Gladiator-Micke och Riddar-Martin.



Johnnys figur behöver knappast bli presenterad.... Lollos uppskrapade ansikte med likmaskar ger mig fortfarande mardrömmar.



Katt-Ullis!



Loke utklädd till riddarens ståtliga springare!



Katten säger mjauu... Men humlan säger... hummmmla, hummmmla, hummmla!



Andy i dräkt nr:2. Här har han tvingat Mari att posera.

        

     

        


Ja..... Jag vet att varken Jess eller Emmy är med på bild. Men uppladdningen av bilderna slutade fungera precis när jag skulle lägga till de riktiga godbitarna. Fler foto kommer så  fort allt funkar igen.

Kommentarer
Postat av: Jess

Skönt, slapp jag skriva en ilsken kommentar!!

Det är så tråkigt när man ska behöva reta upp sig så här på morgonkvisten!

2008-11-05 @ 08:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0