Varför är min familj så omständig????

I vår familj verkar inget kunna skötas med lätthet. Allt ska tänkas igenom tusen gånger och alltid kommer man fram till samma svar.... DET KOMMER INTE ATT GÅ!

Fick precis ett samtal från min syster. Hela hennes värld har för tillfället rasserat. Anledningen är att hon är osäker på om vi kommer att kunna köpa frukostmat till första morgonen i Nerja.

Jag menar.... Det är ett ganska stort samhälle, med en hel del turister... och vi landar i Malaga som faktiskt är ännu större! Skulle där verkligen inte finnas ett enda ställe där man kan köpa 1l mjölk, ett bröd och lite pålägg?!

Helt förstörd frågar hon hur VI ska lösa problemet. Tja, för min del finns det två allternativ:

1. Hitta ett litet livs när vi landat i Malaga. (Det är en stad i Spanien vi ska till! INTE till landsbyggden i Tibet.)

2. Vänta med att äta frukost till 10.00 när livset vid hotellet öppnar. (Jag kan inte lova att jag vaknar tidigare än det ändå.) 


Ps. Ingen av allternativen fungerade för min allra käraste syster! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0