Tänk.....

Har precis tvättat ett gäng kläder. När jag lagt in det jag kunde i torktumlaren, märkte jag att hunden hade hittat något väldigt intressant. Med stirrande blick och hela kroppen på spänn lät han huvudet följa med de runttumlande kläderna. Bland alla de nytvättade svarta plaggen hade jag lagt in en beige handduk som med konstant hastighet rörde sig runt och runt och runt......

Denna hade påkallat hans uppmärksamhet och under inte mindre än 7minuter satt Loke bara och stirrade på den fascinerande tygbiten som fortsatte sin färd runt och runt....

Vad fick det mig att tänka på???

Jo, vad som är värst..... En hund som fascinerans av torktumlaren i 7min... Eller en människa som i 7min fascineras av en hund som fascineras av torktumlaren i 7min?

Kommentarer
Postat av: emm

Du fascinerar mig :D
Så är det bara...

2008-05-21 @ 22:59:27
URL: http://emm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0