Sparsamt med bilder...

Efter att jag numera dagligen får höra att jag härmar min kusin med upplägget fotoblogg, så har jag märkt att det är väldigt sparsamt med bilder på min blogg. Lite tråkigt tycker jag nog.... Men det får bli ändring på det.

Idag har min syster och Mira varit på besök i butiken. Detta har blivit väl dokumenterat! Sedan en vecka tillbaka har ju både jag och Emmy våra kameraväskor i bältet. Syster skulle få sin födelsedagspresent. Men den var i fel färg.... Suck! Hon fick ju själv välja.. Allt hon skulle göra var att ge mig färgkoden.... Trots det blev det alltså fel.

image97 Denna fick hon....

image98Denna ville hon ha..... Någon som behöver en svart och röd Hoppop-skötväska med inbyggd barnstol??

Kommentarer
Postat av: Jess

Kvittar det inte, de är ju praktiskt taget likadana, eller!!

2008-05-07 @ 16:25:46
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: piia eskelinen

hur mycket säljer du hoppopppen för? kan betala 350kr.

2008-08-26 @ 11:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0